Meghatározták a 2022-es marketing irányokat

A Felső-tiszai víziturisztikai fejlesztés” című GINOP-7.1.9-17-2018-00013 azonosító számú projektben négy vízitúra megállóhely épül vagy újul meg összesen 492.222.249 forint, vissza nem téritendő európai uniós támogatásból. A helyszínek képviselői 2022. február 10-én személyesen határozták meg a nyár elején induló marketing célokat és az ahhoz tartozó tevékenységeket.

A projekt tagjai a Budapest, XIII. kerület Duna-partján található STOPPER úszóház konferenciatermében ültek asztalhoz. Az egyeztetésen részt vett a Magyar Turisztikai Szövetség Alapítvány képviselője is.

A résztvevők arról döntöttek, hogy mind a négy helyszín (Tokaj, Rakamaz, Szabolcsveresmart és Tiszabecs) egységesen használja a Magyar Kajak-Kenu Szövetség által 2021-ben létrehozott Hazai Vizeken program logóját, ám a kampányokat egyedi módon építik fel.

A tagok szerint erre azért van szükség, mert a települések egyedi adottságokkal és lehetőségekkel rendelkeznek, ezért a célközönség is helyszínenként eltérő, ám a cél ugyanaz: minél több emberrel megismertetni Magyarország csodálatos természeti adottságait, varázslatos vízi világát.

Az online és print népszerűsítő kampány első üteme 2022 nyár elején indul és két hónapon át tart majd.